Onderzoek Alcoholmarketing gericht op jongeren
In het Nationaal Preventieakkoord (NPA) wordt aandacht besteed aan alcoholmarketing onder jongeren. Het tweede doel luidt: “Het streven is dat…
In het Nationaal Preventieakkoord (NPA) wordt aandacht besteed aan alcoholmarketing onder jongeren. Het tweede doel luidt: “Het streven is dat…
Dit onderzoek is een verkenning van de aard en omvang van risico’s en (onwenselijke) gevolgen van de combinatie van deelname…
Breuer&Intraval, Het Media Loket en Dialogic hebben in opdracht van het ministerie van VWS onderzoek uitgevoerd naar het bereik en…
Het ministerie van VWS wil graag inzicht in hoe het is gesteld met de verkrijgbaarheid van alcoholhoudende dranken voor minderjarige…
Een inventarisatie naar blootstelling aan verschillende vormen van alcoholmarketing. Het doel van deze inventarisatie is om tot een overzicht van…
In 2013 is het toezicht op de Drank- en Horecawet (DHW) gedecentraliseerd naar gemeenten. Daarnaast is per 1 januari 2014…
Om het rookgedrag onder jongeren te kunnen verminderen is een integrale aanpak noodzakelijk waarin beleid, regelgeving, handhaving, bewustwording en educatie…
Om het alcoholgebruik onder jongeren te kunnen verminderen is een integrale aanpak noodzakelijk waarin beleid, regelgeving, handhaving, bewustwording en educatie…
Het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) wil graag weten hoeveel jongeren wel eens alcoholhoudende dranken (proberen te) kopen…
In de zomer van 2014 heeft STAP in opdracht van het ministerie van VWS een onderzoek gedaan naar de stand…
Breuer&Intraval, RBO en Partoer. Drie bedrijven die allemaal al tientallen jaren op eigen wijze in de markt staan. Elk in een deel van de markt waar ze het verschil maken met hun kennis en expertise. Toch besloten we een paar jaar geleden samen verder te gaan en daar plukken onze klanten de vruchten van.